Konkurs na Dyrektora Biura LGD

Zarząd Lokalnej Grupy Działania „Grudziądzki Spichlerz” ogłasza konkurs na stanowisko: Dyrektor Biura LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego

Konieczne:

  • Wykształcenie wyższe.

  • Min.5-letnie doświadczenie zawodowe.

  • Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.

  • Znajomość przepisów w zakresie niezbędnym do sprawnego funkcjonowania LGD.

  • Znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń.

  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.

  • Prawo jazdy kat. B.

  • Umiejętność prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych.

  • Duże zdolności organizacyjne.

  • Umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy – wysokie umiejętności interpersonalne.

  • Umiejętność współpracy w zespole.

  • Umiejętność delegowania zadań.

  • Doświadczenie we współpracy z sektorem pozarządowym.

Pożądane:

  • Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie.

Zakres zadań:

  • Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

  • Nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

  • Nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura LGD, współuczestniczenie w systemie szkoleń.

  • Nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjantom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie.

  • Bezpośrednie doradztwo beneficjentom oraz potencjalnym wnioskodawcom.

  • Nadzór nad procesem naboru i obsługą wniosków.

  • Nadzór nad prowadzeniem animacji lokalnej na obszarze LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

  • Nadzór nad prowadzeniem procesu systemu monitoringu i ewaluacji Lokalnej Strategii Rozwoju.

  • Pomoc organizacyjna w pracy Rady LGD „Grudziądzki Spichlerz” oceniającej operacje.

  • Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

  • Organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD „Grudziądzki Spichlerz”.

  • Koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR.

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę,

  • wymiar czasu pracy – pełen etat;

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,

  • życiorys – curriculum vitae,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • kserokopie świadectw pracy,

  • kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach i seminariach,

  • referencje,

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w LGD „Grudziądzki Spichlerz“ zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz.U. Nr 101, poz.926 ze zm.);

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Dokumenty należy składać osobiście, w terminie 14 dni, tj. do dnia 22.07.2016 r. w Biurze LGD mieszczącym się przy ul. Mickiewicza 23, w zamkniętej kopercie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby Niepełnosprawne.

Nie będą rozpatrywane aplikacje:

  • niekompletne,

  • nadesłane drogą elektroniczną,

  • złożone po terminie;

Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Grudziądzki spichlerz“ www.lgd.grudziadz.pl. Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 605 173 605.

Podczas rozstrzygania konkursu Stowarzyszenie LGD będzie kierowało się Ustawą
z dnia 3 grudnia 2010 r. o wdrożeniu niektórych przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania 1),2) (Dz. U. Nr 254, poz. 1700, z późn. zm.);

Zarząd LGD „Grudziądzki Spichlerz“

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.