Konkurs na Dyrektora Biura LGD

Zarząd Lokalnej Grupy Działania „Grudziądzki Spichlerz” ogłasza konkurs na stanowisko: Dyrektor Biura LGD :”Grudziądzki Spichlerz”.

Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego:

konieczne:

  • Wykształcenie wyższe.
  • Min. 5-letnie doświadczenie zawodowe.
  • Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
  • Znajomość przepisów w zakresie niezbędnym do sprawnego funkcjonowania LGD.
  • Znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń.
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych.
  • Duże zdolności organizacyjne.
  • Umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy – wysokie umiejętności interpersonalne.
  • Umiejętność współpracy w zespole.
  • Umiejętność delegowania zadań.
  • Doświadczenie we współpracy z sektorem pozarządowym.

pożądane:

    Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie.

zakres zadań:

  • Prowadzenie bieżących spraw Biura LGD, w tym korespondencji z urzędami.
  • Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Przygotowywanie uchwał oraz protokołów z posiedzeń Rady, Zarządu, Walnego Zebrania Członków.
  • Nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura LGD, współuczestniczenie w systemie szkoleń.
  • Nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjentom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie.
  • Bezpośrednie doradztwo beneficjentom oraz potencjalnym wnioskodawcom.
  • Nadzór nad procesem naboru i obsługą wniosków.
  • Nadzór nad prowadzeniem animacji lokalnej na obszarze LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Nadzór nad prowadzeniem procesu systemu monitoringu i ewaluacji Lokalnej Strategii Rozwoju.
  • Pomoc organizacyjna w pracy Rady LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
  • Koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR.
  • Przygotowywanie wniosków o płatność dla projektu „Koszty bieżące i animacja:” w części merytorycznej oraz aktualizacja wniosku o dofinansowanie KBiA wraz z harmonogramem płatności i załącznikami.
  • Bieżące monitorowanie ilości członków Stowarzyszenia LGD „Grudziądzki Spichlerz” (uczestnictwo członków w Walnym Zebraniu, monitorowanie wpłat składek członkowskich).
  • Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez Prezesa Zarządu.
  • Przygotowanie dokumentów do ogłoszenia naboru (m.in. ogłoszenie o naborze, procedury, załączniki).
  • Otworzenie i obsługa naboru w aplikacji OMIKRON.
  • Wstawianie ogłoszeń o naborze z załącznikami na stronę www Stowarzyszenia LGD.
  • Ocena wniosków pod kątem zgodności z LSR oraz wypełnianie kart oceny.
  • Przygotowywanie pism do Wnioskodawców.
  • Przygotowywanie umów o dofinansowanie grantu wraz z załącznikami.
  • Sporządzanie aneksów do Umów o granty oraz pism do Grantobiorców.
  • Wprowadzanie do systemu SL2014 i monitorowanie Uczestników projektów grantowych.
  • Sprawdzanie wniosków o powierzenie grantu Grantobiorców wraz z załącznikami.
  • Końcowa weryfikacja i zatwierdzanie wniosków o powierzenie grantów wraz z załącznikami.

Warunki zatrudnienia:

  • Umowa o pracę.
  • wymiar czasu pracy – pełen etat.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • List motywacyjny.
  • Życiorys – curriculum vitae.
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  • Kserokopie świadectw pracy.
  • Kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach i seminariach.
  • Referencje
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w LGD „Grudziądzki Spichlerz” Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L z 2016r. nr 119/1

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Dokumenty należy składać osobiście, w terminie do dnia 19.08.2019 r. do godziny 14.00 w Biurze LGD mieszczącym się przy ulicy Portowej 8, w zamkniętej kopercie.

Do składania dokumentów zachęcamy osoby Niepełnosprawne.

Nie będą rozpatrywane aplikacje:

  • Niekompletne.
  • Nadesłane drogą elektroniczną.
  • Złożone po terminie.

Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Grudziądzki Spichlerz” www.lgd.grudziadz.pl.
Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem telefonu: 605 173 605
Podczas rozstrzygania konkursu Stowarzyszenie LGD będzie kierowało się Ustawą z dnia 3 grudnia 2010 r. o wdrażaniu niektórych przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania 1),2) (Dz.U. Nr254, poz. 1700, z późn. zm.)

Ten wpis został opublikowany w kategorii Aktualności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.