Zarząd Lokalnej Grupy Działania „Grudziądzki Spichlerz” ogłasza konkurs na stanowisko: Dyrektor Biura LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego
Konieczne:
-
Wykształcenie wyższe.
-
Min.5-letnie doświadczenie zawodowe.
-
Doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
-
Znajomość przepisów w zakresie niezbędnym do sprawnego funkcjonowania LGD.
-
Znajomość zasad funkcjonowania i prowadzenia stowarzyszeń.
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
-
Prawo jazdy kat. B.
-
Umiejętność prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych.
-
Duże zdolności organizacyjne.
-
Umiejętność samodzielnej i kreatywnej pracy – wysokie umiejętności interpersonalne.
-
Umiejętność współpracy w zespole.
-
Umiejętność delegowania zadań.
-
Doświadczenie we współpracy z sektorem pozarządowym.
Pożądane:
-
Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie.
Zakres zadań:
-
Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków i Zarządu LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
-
Nadzór nad przygotowaniem i wdrażaniem projektów w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
-
Nadzór nad prowadzeniem działań związanych z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników Biura LGD, współuczestniczenie w systemie szkoleń.
-
Nadzór nad udzielaniem potencjalnym beneficjantom wszelkich informacji dotyczących sposobu przygotowywania i składania wniosków o dofinansowanie.
-
Bezpośrednie doradztwo beneficjentom oraz potencjalnym wnioskodawcom.
-
Nadzór nad procesem naboru i obsługą wniosków.
-
Nadzór nad prowadzeniem animacji lokalnej na obszarze LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
-
Nadzór nad prowadzeniem procesu systemu monitoringu i ewaluacji Lokalnej Strategii Rozwoju.
-
Pomoc organizacyjna w pracy Rady LGD „Grudziądzki Spichlerz” oceniającej operacje.
-
Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
-
Organizowanie szkoleń, konferencji i innych imprez zaplanowanych przez LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
-
Koordynacja działań związanych z aktualizacją LSR.
Warunki zatrudnienia:
-
umowa o pracę,
-
wymiar czasu pracy – pełen etat;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
życiorys – curriculum vitae,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach i seminariach,
-
referencje,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w LGD „Grudziądzki Spichlerz“ zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz.U. Nr 101, poz.926 ze zm.);
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście, w terminie 14 dni, tj. do dnia 22.07.2016 r. w Biurze LGD mieszczącym się przy ul. Mickiewicza 23, w zamkniętej kopercie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby Niepełnosprawne.
Nie będą rozpatrywane aplikacje:
-
niekompletne,
-
nadesłane drogą elektroniczną,
-
złożone po terminie;
Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Stowarzyszenia LGD „Grudziądzki spichlerz“ www.lgd.grudziadz.pl. Informacje o konkursie można uzyskać pod numerem tel. 605 173 605.
Podczas rozstrzygania konkursu Stowarzyszenie LGD będzie kierowało się Ustawą
z dnia 3 grudnia 2010 r. o wdrożeniu niektórych przepisów Unii Europejskiej w zakresie równego traktowania 1),2) (Dz. U. Nr 254, poz. 1700, z późn. zm.);
Zarząd LGD „Grudziądzki Spichlerz“