Zarząd Lokalnej Grupy Działania „Grudziądzki Spichlerz” ogłasza konkurs na zastępstwo na stanowisku: Specjalista ds. administracyjnych i animacji lokalnej .
Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego:
Konieczne:
- Wykształcenie wyższe.
- 3-letnie doświadczenie zawodowe.
- Znajomość przepisów w zakresie niezbędnym do sprawnego funkcjonowania LGD.
- Znajomość zasad i wytycznych związanych z promocją projektów współfinansowanych z UE.
- Doświadczenie w przygotowaniu kampanii informacyjno – promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów, itp.
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Umiejętność współpracy w zespole.
Pożądane:
- Doświadczenie w pracy z osobami wykluczonymi społecznie.
Zakres zadań:
- Obsługa związana z przygotowaniem naboru i naborem wniosków składanych
- w ramach realizacji Lokalnej Strategii Rozwoju LGD „Grudziądzki Spichlerz”.
- Przygotowanie i obsługa administracyjna Rady LGD „Grudziądzki Spichlerz” oceniającej operacje.
- Prowadzenie animacji lokalnej i rozszerzanie współpracy w oparciu o plan komunikacji zawarty w LSR.
- Prowadzenie doradztwa i szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych wnioskodawców dotyczących warunków i możliwości otrzymania dofinansowania oraz realizacji projektów w ramach LSR.
- Prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD.
- Przygotowywanie do udziału LGD „Grudziądzki Spichlerz” w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach mogących pomóc w promocji LGD.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę – zastępstwo,
- wymiar czasu pracy – ½ etatu;
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie zaświadczeń i certyfikatów o ukończonych kursach, szkoleniach i seminariach,
- referencje,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w LGD „Grudziądzki Spichlerz“ zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002roku, Dz.U. Nr 101, poz.926 ze zm.);
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście – w godzinach funkcjonowania biura, w terminie 8 dni, tj. do dnia 26.05.2017 r. (piątek) w biurze LGD mieszczącym się przy ul. Portowa 8, w zamkniętej kopercie.
Do składania dokumentów zachęcamy osoby Niepełnosprawne.